Îți propunem o abordare unică pe piața de resurse umane din România

imagine cu persoane corporate care lucreaza

Creşterea implicării angajaţilor conține un set de servicii precum, consultanță, comunicări, evenimente și producții de conținut complex.

Prin campaniile de Employer Branding oamenii se simt apreciați, înțeleși, împliniți, iar organizația se adaptează mai bine și mai rapid la context. 

Creşterea implicării angajaţilor se implementează în trei etape: Evaluare şi audit, Analiză şi propuneri, Dezvoltare şi implementare .

Cum încurajăm implicarea angajaților

Întărim sentimentul de comunitate în organizație, creștem moralul și bucuria prin transmiterea sentimentului de siguranță, element de bază în orice context organizațional.

În contextul actual, în noua normalitate, compensăm izolarea fizică/distanțarea și ajutăm oamenii să coopereze mai bine și mai eficient, în fiecare zi.

Creștem încrederea încurajănd transparența în discuții și relații prin proiecte care au în centru tehnici de dezvoltare a angajaților înspre aceste atitudini.

Încurajăm creativitatea și găsim soluții de stimulare a percepției fiecărui angajat despre propriile abilități de dezvoltare personală încurajându-i să-și construiască imaginea unui viitor bun.

poza cu un director care le vorbeste angajatilor
  • Monitorizarea mass-media pentru conturarea percepției externe și a situației contextuale.
  • Monitorizarea site-urilor web listând opiniile angajaților.
  • Documentarea din surse publice pentru a dezvălui experiența oricărei organizații similare (în România sau în străinătate, la alegere).
  • Stabilim obiective pentru întreaga procedură.
  • Realizăm chestionare cu scopul de a înțelege informațiile necesare din realitatea locală.
  • Analizăm opinia angajaților (procent total sau reprezentativ) impreună cu departamentul de HR sau alți responsabili. 

Analiză

  • Consolidarea rezultatelor privind monitorizarea și analiza mass-media într-un raport cu concluzii.
  • Consolidarea răspunsurilor din sondaje în analize cu interpretări și concluzii.
  • Prezentare şi aliniere cu angajatorii cu privire la constatări și observații spre conturarea unei concluzii finale.

Propuneri

  • Pe baza obiectivului stabilit și a rezultatelor rapoartelor/sondajelor, elaborăm o strategie de abordare.
  • Rezultatul tipic cuprinde una dintre aceste abordări de amplificare:
  1. Idei de activități;
  2. Proiecte la cheie, dar şi personalizate în funcție de situație;
  3. Platformă de angajare, personalizată;
  4. După acordul reciproc, propunem strategia de dezvoltare și implementare convenită;

Dezvoltare

  • Indiferent de ceea ce stabilim de comun acord (ide /proiect/platformă), propunem o strategie concretă de abordare și tactici sau activități.
  • În cazul propunerilor agreate, conturăm o listă cu sugestii de implementare.
  • În cazul proiectelor / platformei, agenția își asumă coordonarea.
  • Platforma și proiectele aplicabile sunt rezultatul acordului reciproc. 

Implementare

  • Stabilim o echipă de implementare, gestionăm proiectul.
  •  Oferim rapoarte periodice, ajustăm strategia și tacticile în funcție de posibilele schimbări contextuale.

Rezultatul pe care îl obținem

O echipă performantă, neobosită, consecventă, disciplinată, puternică !

echipa de afaceri care isi uneste mainile

Creşterea implicării angajaţilor poate cuprinde