Audit Marketing Digital

Când este utilă auditarea comunicării digitale?

  • Atunci când lansați un produs nou și vreți să obțineți maximul din strategia de comunicare.
  • Când lansați un nou website, canal sau un nou plan de comunicare.
  • În momentul in care actualizați conținutul de marketing digital sau vreți să  îmbunătățiți rezultatele în comunicarea digitală.
  • Când strategia de afaceri suferă modificări.
  • Doriți să atingeți obiective noi.
  • Când publicul din social media este mai puțin implicat.

Ce analizăm mai exact?

  • Prezența digitală  a mărcii și relevanța pentru industrie, public sau context.
  • Strategia actuală de comunicare.
  • Audit website-uri și audit UI/UX începând de la înțelegerea obiectivelor de afaceri.
  • Performanța canalelor de socializare.
  • Performanța marketingului prin e-mail.
  • Auditul conținutului digital.
  • Audit SEO.
  • Analiza SWOT digitală.
AdobeStock_187293733-min

Cum procedăm?

Ne bazăm pe combinaţia dintre expertiza noastră şi un set de instrumente şi servicii care ating fiecare zonă a prezenţei digitale, precum:

  • Audit de branding: design personalizat, definirea țintelor, comunicare și strategie de afaceri.
  • Analiza prezenței în social media a mărcii sau propunem o nouă strategie pentru a îmbunătăți prezența online.
  • Audit website.
  • Audit Social Media.
  • Audit e-mail marketing.

Evaluarea post-audit a prezenței digitale

Concluzii cheie şi paşi următori de executat pentru a creşte businessul în termini de ROI şi noi leaduri, prin:

    • O poziție mai bună a brandului în mediul online și o strategie de comunicare coerentă 
    • Idei de marketing care vă vor permite să creșteți audiența și să vă dezvoltați un portofoliul de clienții potențiali relevanți dintr-o varietate de canale digitale.