Comunicare integrată

Cum abordăm comunicarea integrată

  • Folosim un ansamblu de sisteme care oferă instrumente unice de comunicare pentru a vă face produsul/serviciul cunoscut în rândul consumatorilor.
  • Oferim soluții personalizate, adaptate tuturor mediilor de expunere, strategii de comunicare și producții multi-media cu consistență superioară a mesajelor și șanse îmbunătățite pentru a asigura o mai bună notorietate.
  • Comunicarea integrată a produselor crește rentabilitatea investiției în urma eforturilor de a ieși în evidență într-o piață supra-aglomerată.
  • Comunicarea integrată înseamnă mai multă competitivitate, mai multă vizibilitate și mai mult profit, totul sub un mesaj-umbrelă unic și un concept creativ declinabil pe toate canalele de comunicare.

Obiectivele pe care ni le propunem

Oferim strategii și tactici de comunicare unificate, utilizând mijloace de comunicare și soluții personalizate.

Asigurăm coerență în toate execuțiile, indiferent de suportul media, canalul de comunicare și audiența dorită.

Creștem rentabilitatea investiției prin abordare globală a tuturor elementelor de comunicare, în toate execuțiile.

Energizăm organizația prin crearea unui spirit competitiv intern și strategii și tactici de comunicare elaborate.

Elemente în comunicarea integrată

  • Audit de produs sau serviciu, monitorizarea competiţiei în media, analiza contextului de piaţă.
  • Producţii vizuale – editare completă audio-video, pre şi post-producţie, subtitrari în română sau engleză.
  • Evenimente personalizate, hibride, online sau offline, cu audienţe selectate sau de masă, pentru media, parteneri, angajați sau clienți.
  • Producţii – Afișaje, tipărituri și alte producții (suvenituri, produse funcţionale) incluzând design, producţie, livrare.
  • Comunicare media şi social media, inclusiv conţinut (text, imagini, video), activări, campanii, achiziţie de spaţiu publicitar şi plasare.

Avantaj competitiv

Comunicarea integrată a produselor asigură combinaţia optimă de conţinut şi acţiuni sub o viziune strategică unică.
În locul unei campanii media, a unei conferinţe de presă de sine stătătoare, a unei campanii publicitare separate de abordarea în social media, beneficiaţi de o comunicare unificată, integrată vertical.